lørdag den 9. november 2013

Powderpuff, Powerlifting

Jeg glemte helt at fortælle om vores powderpuff game.
Vi startede onsdag eftermiddag med at varme om. Jeg var super nervøs, ved ikke hvorfor,  men jeg rystede helt vildt. Haha. Vi startede med at komme foran, og vi fortsatte med at lave touch downs. Jeg fik bolden i den ene ende af football banen, og løb 85 yards til den anden ende og lavede en touch down. Det var såååå fedt. Jeg lavede en mere bag efter, hvor en af mine hold buddies kastede bolden til mig, jeg greb den og løb til "målet". Vi endte med at vinde 31-6. Yeeeeea :-)

Og omkring Powerlifting, det er super sjovt, men hele min krop lige nu, er sååååå øm. Vi fandt min max i dead lift, hvilket var 120 kg, og min max i bænkpres, hvilket var omkring de 54 kg. Vi er ikke startet på squat endnu, så der ha jeg ingen ide. Syntes det er meget godt gået, taget i betragtning til vi lige er startet.
Yeeeea.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar