onsdag den 14. august 2013

ENDELIG VÆRTSFAMILIE!

SÅ blev det endelig min tur! Jeg blev ringet op onsdag d. 14. kl. 20.48 af Gitte fra Explorius.
Min værtsfamilie ser sådan her ud:

Jeg skal bo i Michigan, East Jordan ved en mor, Anne - 43, en far, Harry - 45, en søster, Delaney - 16, 2 brødre Benjamin - 19 og Porter - 18. De har to siamesiske katte og en Labrador Jeg skal gå på East Jordan High School, med 325 elever, og skolen ligger ca. 2-3 km væk fra huset Det lyder som en fantastisk familie, og de går i kirke en gang hver måned, så det er fint med mig.
De har rigtig mange af de samme interesse som jeg har! Great! Jeg glæder mig som en sindssyg! Uhhhhhh... Og familien vil rigtig gerne have mig med ud at stå på ski og snowboard, og så noget.! Bliver fantastisk! :-D

Jeg skal allerede rejse den 21. august, altså om en uge! Er lige ved at få stres! :-O

Alt for denne gang, vil opdatere bloggen løbende, hvis jeg får tid.

-Sofie :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar