mandag den 26. august 2013

Endelig fremme!

Jeg ankom lørdag i lufthaven i Traverse City, ca. kl. 21.00 (amerikansk tid). Jeg blev modtaget af min værtsmor og værtssøster, de er såååå søde! Vi fik mine kufferter og kørte så hjem, der er ca. 1 times kørsel fra lufthavnen og hjem til huset i East Jordan.
De bor i et lille sødt hus med en meget stor have, hvilket jeg ikke kunne se da jeg kom, fordi det var mørkt! :-)
Jeg har fået et lille fint værelse, der er ikke ret meget plads, men det er virkelig hyggeligt!

Søndag gik med at få set lidt af byen, og så gøre klar til bål om aftenen. Der havde min værtssøster Delaney, inviteret nogle venner fra skolen over, så de kunne møde mig. Vi var omkring 15 personer, det var super hyggeligt. Amerikanere er bare så imødekommende, søde og vildt sjove. De vil virkelig det bedste for en!
Min familie har også en udendørs Jacuzzi, det er så vildt! Den må prøves en dag! :-D

I dag, mandag, har vi været oppe på skolen og få lavet mit skema, det ser sådan ud:

1. time: Engelsk
2. time: Geometri
3. time: Amerikansk historie
4. time: Marketing
5. time: Basketball
6. time: Fysik og videnskab..
7. time: Business

Jeg skal være Sophomore, hvilket er en årgang for min alder, havde dog regnet lidt med Junior, men det blev det ikke til.. :-(
Da vi kom på skolen, var jeg slet ikke inde i systemet, mærkeligt nok.. Så vi fik en masse papirer med hjem, som min værtsmor skal udfylde! Der er vildt mærkeligt, men.. ja..

2 kommentarer:

  1. Hvad er Sophomore? <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er lidt ligesom 1.g'er <3
      Der er Sophomore, Junior og Senior på min skole. dvs. 1.g'er 2.g'er og 3.g'er :-D<3

      Slet