søndag den 15. september 2013

The day of caring

Heeeeej alle! Tid til den ugentlige opdatering

Jeg har fået skiftet mit Geometri til Art 1, fordi jeg ikke anede en dyt af de ord der blev sagt, der er virkelig meget sprog i det fag, men jeg ville gerne stadigvæk have matematik, så jeg har fået byttet min marketing til algebra 1, hvilket jeg er lidt ked af, jeg kunne vikrleig godt lide marketing.. Men det er nu okay, det gør mig egentlig ikke så meget. Og art er virkelig hyggeligt! :-D 

I anledning af at det for et par dage siden var 9/11-2013, og derfor 12 år siden World Trade Centrene faldt sammen, havde vi på vores skole en "day of caring" dag, hvor vi blev delt ind på nogle forskellige hold, og skulle ud til nogle forskellige steder og gøre gode gerninge. Mit hold skulle til en strand og ryde skrald osv. op på stranden og skoven omkring stranden. Et andet hold skulle på et hjem for ældre mennesker og lege nogle lege med dem, hvilket de gamle mennesker var meget glade for. Et tredje hold skulle på en farm og fodre dyrene, ryde op i de forskellige stalde. Det var faktisk super hyggeligt, og specielt mig, blev rigtig tætte med nogle af de andre elever. 
I slutningen af skoledagen, havde vi skrevet os op til nogle forskellige aktiviteter. Jeg blev skrevet op til noget kunst noget, hvilket gik ud på vi måtte male/tegne hvad vi ville, bare det hørte til en speciel begivenhed. Der tegnede jeg en kalkun der holdte et skilt, hvor der stod "Happy Thanksgiving". Alle roste den rigtig meget (hvilket de gør ekstremt meget her, har aldrig fået så mange komplimenter før) og sagde den var super flot. :-D 
Til sidst blev vi alle samlet inde i auditoriummet, hvor der kom en mand og holde et kort foredrag, om en gruppe der rejser rundt til forskellige steder i verdenen og opererer folk med skader. For det meste er det små børn der bliver opereret, det var super rørende. Og vi samler nu bamser og hårelastikker, hårbånd og så noget ind, til de små børn. Super sødt! :i

Fredag havde vores Varsity football hold en meget vigtig kamp. and guess what? VI VANDT, igen! Vi har nu vundet 3 gange i streg. Jeg har fået fortalt at min skole ikke har vundet siden 2003, så det er virkelig stort at de nu har vundet 3 gange i streg. Dette års udviklingsstudenter må virkelig bringe held :-D 

Lørdag var vi ude og shoppe kirketøj ind. Og min værtsmor har fået klemt mig ned i den grimmeste af de grimmeste dresspants. Godt de kun skal på 1 time 1 gang om måneden. De er virkelig afskyelige! HAHAHAHAAHA!! :-P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar