søndag den 8. september 2013

Den første uge i High School!

Den første uge i skolen er slut, og den næste skal til at begynde!

Første dag i skolen skulle udviklingsstudenter og nye elever deles ind i nogle forskellige hold, og op på scenen i Auditoriet, og præsenteres for resten af skolen. Det var super sjovt, og en fed måde at gør det på, synes jeg. Vi er alt i alt 15 udviklingsstudenter på min skole, og 3 fra Danmark. Helt utroligt faktisk. Senere på dagen skulle vi ud på fodboldbanen og lave nogle små ''lege'', alle de gamle elever blev delt ind på de hold vi var på. Det var super sjovt, og mit hold blev nummer 2! Og vandt anden retten til køen til isen :-D

2., 3., og 4. dag i skolen var bare ren forvirring! Har aldrig været i en skole hvor jeg var så forvirret! Det med at man skal skifte klasse hele tiden, og hele tiden hen til sit skab, finde sine bøger, og videre til den næste time, og når jeg så ikke kan lukke mit skab op, bliver jeg stresset! Vi har kun 4 minutter til at skifte klasse..
Der er rigtig meget med, at man får point, efter hvor godt man klarer det i skolen. Virkelig mærkeligt, men sådan får man åbenbart elevernes opmærksomhed, når de får lov at konkurrere lidt i skolen.

Det eneste fag jeg er lidt urolig for er Geometri. Plejer godt at kunne finde ud af matematik, men WOOOW hvor er der mange mærkelig ord, og de regner på en helt anden måde! Det er så forfærdeligt. Men jeg skal nok klarer det..

OG, jeg cheerede til mit første football game i fredags. Det var super fedt. Og eftersom de ikke har vundet en kamp i over 2 år, er det fedt at have vundet to i træk nu. GO RED DEVILS! Føles godt at cheere for et hold som vinder! (y)

Her i weekenden har vi været ude og sejle. Min søster og jeg prøvede nået der hedder tubing, som er noget hvor man spænder en stor badeting bag på båden, og så ellers bare speeder op. Det var sygt sjovt. Under turen mistede vi en prop til båden, hvilket gør at det kommer en masse vand ind i båden, og havde vi ikke opdaget det, var vi sunket. Båden var så småt begyndt at blive fyldt med vand. :-P

Glæder mig så meget til næste uge i skolen, lyder mærkeligt, men det gør jeg altså! :-D

2 kommentarer:

  1. Er det ellers nemt at forstå alle de faglige begreber? De er jo helt anderledes end de danske!

    SvarSlet
  2. Har du været på en sprogcamp inden?

    SvarSlet