lørdag den 25. januar 2014

2nd Quarter og Eksaminer.

Hey alle! Længe siden sidst.

Her de sidste ugers tid har jeg haft rimelig meget at se til. Vi havde eksaminer forrige uge og sidste uge, så jeg har ellers bare læst op.
Lige efter juleferien havde vi 2 sne fri dage, og det gjorde så at vores eksaminer blev rykket, og så fik vi en sne fri dag mere, hvilket gjorde de blev rykket en dag mere. Det var rigtig træls, da jeg gerne bare ville havde det overstået.
Mine karaktere fra the 2nd marking periode ser sådan ud:

Engelsk = 91 % ~ A-
Historie = 90 % ~ A-
Art = 100 % ~ A
Algebra = 101 % ~ A+
Basketball = 107 % ~ A+
Physical Science = 89 % ~ B+
BAMO = 98 % ~ A

I USA tæller dine eksamens karakter kun 20 % af din endelige karakter, hvilket jeg synes er helt igennem fantastisk. Så din karakter fra marking periode 1 tæller 40 % og din karakter for marking periode 2 tæller 40 %, og så er der din eksamens karakter der tæller 20 %. Mine eksamens karakter ser sådan her ud:

Engelsk = 94 % ~ A  - Hvilket giver mig en endelig karakter på 92 % ~ A- i første semester
Historie 67 % ~ D+  - Hvilket giver mig en endelig karakter på 85 % ~ B i første semester
Art = 96 % ~ A  - Hvilket giver mig en endelig karakter på 99 % ~ A i første semester
Algebra = 90 % ~ A-  - Hvilket giver mig en endelig karakter på 98 % ~ A i første semester
Basketball = 100 % ~ A  - Hvilket giver mig en endelig karakter på 107 % ~  A+ i første semester
Physical Science = har jeg ikke fået af vide endnu.
BAMO = 78 % ~ C+  - Hvilket give mig en endelig karakter på 93 % ~ A i første semester

Så det der nu meget godt. Synes jeg selv :-)

Så lige til noget der ikke er så sjovt.. Min værtsfar er lige kommet ud af en eller anden fodlænke han har haft på, for at køre spiritus kørsel, hvilket holdte ham for at drikke i  et halvt år tror jeg nok det er. Men nu er han så småt begyndt at drikke igen, ikke helt vildt meget, men nok til det kan få min værtmor til at tænde af. Hun kan overhovedet ikke lide at han drikker, fordi det splitter familien ad. Så der har været helt utroligt meget drama i min familie på det seneste. Det er selvfølgelig ikke rart, men de undskylder meget overfor mig. Her i går (fredag d. 24 Januar) tog min værtsmor og jeg ud og spiste, fordi hun gad i hvert fald ikke lave mad til min værtsfar, da han har været respektløs hele dagen, og slet ikke har været hjemme og gøre noget i huset. Det var super hyggeligt at være ude at spise. De har et sted her i byen de kalder "The Zone" De laver noget sygt godt mad, så det er jo dejligt.
Men udover det så har jeg det stadig helt igennem fantastisk, så ingen grund til bekymring der!

Vores Texas tur er også blevet planlagt nogenlunde helt. Vores billetter til Rodeo/tyreridning er kommet, og vores billet til Alan Jackson er kommet. Kan slet ikke vente mere nu, det bliver en helt igennem fantastisk tur! :-D

Som mange af jeg måske har hørt, eller set billeder af, så vandt jeg førstepladsen i powerlifting til mit første møde. Det var kun et meget lille møde med ca 30 -40 mennesker. Og der var kun 2 mennesker i min vægtklasse, men jeg var rent faktisk en af de få der havde en at konkurrere imod. Jeg endte med at dead lifte 260 lbs/118 kg, og 135 lbs/61 kg I bænk pres , og en samlet vægt på 395 lbs/179 kg. Hvilket jeg nu er meget stolt af, taget i betragtning til det er mit første møde.
Jeg skulle havde været til et større et i dag med 300 mennesker, men det blev aflyst på grund af sne.. Forbandet lorte sne.. :-(
I morgen tager min søster og jeg ud og står på skøjter og kælker. Bliver da hyggeligt.

Det var lidt for denne gang, tuttelu. Hej hej :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar