onsdag den 1. januar 2014

Jul og Nytår

Jeg undskylder meget det er så lang tid siden jeg har haft et opslag, men  alt er gået så stærkt her på det sidste.

Julen er skam gået meget roligt, det var dog virkelig mærkelig at skulle fejre sin fødselsdag på julemorgen, jeg følte slet ikke det var min fødselsdag. Og juleaften, den 24., skulle vi bare have haft pomfritter med chili og ost, hvad sker der for det? Men så blev vi inviteret over til min værtsfars bror, og de havde noget vildt lækkert mad, 2 kæmpe kyllinger, ham, kartoffelmos, majs, en eller anden ris ret. Det var super lækkert :-)
Jeg fik helt vildt mange gaver fra min værtsfamilie, det var super flot af dem, havde slet ikke regnet med såååå mange. Hold da op! :-)

Nytårs aften var i går.. Hvad kan jeg sige? Det var super hyggeligt, og sjovt at hoppe ind i det nye år med alle amerikanerne, men det var da godt nok den kedeligste nytårsaften i mit liv. Hold nu op. I mean, vi spillede beer pong med vand.. Come on! Og den sluttede allerede kl. 00.30!
Savner det gode gamle danske nytår. Det fyre ikke engang raketter eller noget som helst form for fyrværkeri af herover!

Jeg har allerede været her i lidt over 4 måneder, det føles som ingenting, tiden går alt for stærkt! Og første semester er snart over, det er vildt! :-O

Det var lige lidt for denne gang. Hej hej. :-)

1 kommentar:

  1. Hvordan havde dine forældre det med at du gerne ville være udvekslings studerende? Og hvor dyrt var det?

    SvarSlet