tirsdag den 27. maj 2014

Længe længe siden!

Uhhhh, det har godt nok været længe siden at jeg har skrevet her inde.. Sorry for that :-(

SOFTBALL!
Jeg begyndte jo at spille softball, hvilket er rigtig sjovt. Jeg lavede en home-run i mit første game. Jeg havde aldrig nogensinde hørt noget om softball før jeg kom her, og jeg er hurtigt blevet en af de bedste på mit hold, hvilket jeg er ret så stolt af. Her til sidst begyndte det dog at blive ret kedeligt. Jeg begyndte at savne håndbolden rigtig meget, og det gamle team. Sådan et nyt team er slet ikke det samme, mangler vores fælleskab, og gode humor på banen og bænken.

PROM!
Her for et par uger siden havde vi jo også Prom på min skole. Det var en virkelig fed oplevelse, men jeg blev ret hurtig træt af bare at danse hele tiden, det er ikke lige mig.. Der mangler noget gang i den. ;-)Først på aftenen fandt jeg ud af at min kjole var gennemsigtig, så jeg blev nødt til at smide mine underbukser og gå med numsen bar hele aftenen. Det føltes ret så mærkeligt, men whatever! haha :-D
Vi startede med at mødes op på skolen til billeder, hvorefter min date og mig tog på restaurant og spiste. Det var anderleder, men ingen tvivl om at det var super hyggeligt! Vi tog til selve Prom'et bagefter, i en vildt lækker yacht Club! Der var en fantastisk udsigt ud over hele havnen!
Efter det hele tog et par stykker af os over til en af mine veninder og lavede en lille filmaften! :-D
Vellykket dag vil jeg sige! :-)

CEDAR POINT!
Her sidste søndag tog jeg en tur til Ohio sammen med alle seniorerne. Vi tog til en forlystelsespark der hedder Cedar Point. Det var super sjovt, og varmt.. Vi var oppe i rigtig mange sjove forlystelser. Det var en god dag! Vi tog af sted kl 3 om morgenen og kørte 8 timers tid til Ohio, og havde så 8 timer i selve forlystelsesparken. Det føltes som ingen tid da vi var der inde, tiden fløj af sted!

I torsdags havde seniorerne sidste skoledag. Vi alle blev samlet i gymnastiksalen og så videoer fra tiden de havde gået på High School. Jeg knækkede fuldstændig sammen, og begyndte bare at stort tude. Det er så tæt på slutningen, jeg gider slet ikke tænke på det. om 12 dage forlader jeg East Jordan, og vender snuden hjemad. Det er slet ikke til at forstå at mine 10 måneder her allerede er overstået. Det er gået så forbandet stærkt.. Puhaa! Det bliver så hårdt at sige farvel til alle sammen her over! Hvem ved om jeg kommer til at se dem igen? :-(
Vi begynder på eksaminer i næste uge. Arrrgh!
Jeg lander i Kastrup Lufthavn torsdag den. 12. Juni kl. 15.50, hvis nu nogen af jer havde lyst og tid til at komme forbi! :-D :-D

Det var lige lidt for denne gang, sorry for den lange ventetid! :-/

VI SES OM SMÅ 15 DAGE!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar