torsdag den 3. april 2014

Flytning.

Som nogen af jer måske har hørt, så er jeg flyttet...
Det har været rigtig vildt den seneste månedstid.
Mine værtsforældre har skændtes rigtig meget. Det har mest været om aftenen, fordi min værtsfar har et problem med øl. Han siger han vil stoppe med at drikke, men han gør det ikke. Min værtsmor kan overhovedet ikke lide han drikker, så det bliver hun sur over. Og samtidig er min værtsmor begyndt at se en anden en, hvilket gør min værtsfar sur. Her den anden aften sagde min værtsbror han flyttede til Colorado og at han vil begå selvmord hvis ikke de snart stoppede med at skændtes. Og så råbte min værtmor til min værtfar "If he's gonna kill himself, I'm gonna shoot you in your fucking face"...
Så det har været ret så vildt her de sidste par dage. Jeg har ikke rigtig kunne gøre noget end at bare forholde mig på mit værelse. Så det gjorde jeg så.
Det var ikke meningen min værtsmor og søster ville flytte før jeg var taget hjem, så jeg ikke behøvede at gå igennem det hele med flytning osv. De kom så og spurgte mig hvordan jeg ville have det med at flytte ned i min værtsmors mors hus. Jeg sagde at det ville jeg ikke have noget problem med, fordi jeg ikke har lyst til at høre på dem skændes hele tiden, og jeg tror også det ville være bedre for os alle sammen.
Vi har boet nede i det hus i 4 dage nu, og det er meget bedre. Vi er i gang med at få det hele sat på plads, hvilket går lidt langsomt, men det er fint nok. Haha..
Alt i alt har jeg det stadig rigtig godt, jeg gider stadigvæk ikke hjem. Så ingen grund til bekymringer der. :-)
Vi har ikke noget internet i huset, så hvis jeg ikke svare på snapchats, facebook, etc... så er det fordi jeg er løbet tør for data på min iPhone, og ikke noget net i huset.

MEN, ingen grund til bekymring, jeg har det godt, og jeg snakker stadig med min værtsfar.! :-D

C ya! :-D 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar